fbpx

רוכבת זכתה במקום החמישי בתחרות – שלושה ימים אחרי כימותרפיה

הנה סיפור על רוכבת מדהימה, שלא נתנה אפילו למחלה קשה להפריד בינה ובין הרכיבה.

ג’ייד פיין אובחנה כחולה בסרטן הודג’קינס לפני מספר חודשים. למרות ההלם והחששות, החליטה פיין שהיא לא מתכוונת לשנות את חייה באופן דרמטי – והיא תמשיך להתחרות באירועי ה-eventing.

פיין עבר טיפול כימותרפי שישי בסוף אוקטובר – מספר ימים בלבד לפני התחרות בטווסלדאון. למרות זאת, היא השתתפה בתחרות עם הסוס שלה, וויל ספלאש, וזכתבה במקום החמישי.

“זה היה הלם לקבל את ההודעה על כך שאני חולה בסרטן, אבל החלטתי להמשיך לחיות כרגיל כמה שאפשר. לא היו לי תסמינים, רק גוש בצוואר, שבגללו הלכתי לרופא. אחרי שנודע לי שאני חולה, אמרתי לעצמי שאין מה לעשות, מלבד לנסות ולהבריא. האבחון לא קיצר את עונת התחרויות שלי, והחלטתי להמשיך להתאמן ולהתחרות”, אמרה פיין.

פיין מספרת שהכימותרפיה אמנם מחלישה אותה, אבל היא לא מוותרת על הזמן עם הסוס. “כשאני מרגישה טוב, אני רוכבת. אם אני עייפה, אני עושה לו לונג’. אבל אני לא מתכוונת להפסיק לחיות את החיים שלי רק בגלל שיש לי סרטן. אני עדיין כאן, עושה את מה שאני אוהבת”.

הטיפולים של פיין אמורים להסתיים בינואר, ונראה שיש לה סיכוי טוב להחלים באופן מלא. בתקופת החורף, היא מתכננת לצאת לטיולים עם הסוס שלה, ולאחר מכן להמשיך להתכונן לקראת העונה הבאה. רק בריאות!

דילוג לתוכן